hasonló bejegyzések

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2017. július 23., vasárnap

Kényelmes felső

Biztosan van valami speciális neve ennek a felsőnek... A lényeg, hogy kényelmes és könnyű az elkészítése. Egy Takkoban vásárolt felső volt a szabásminta alapja. (Azzal csak egy gond van, túl kicsi a nyakkivágása, egyébként nagyon szeretem.)

Két anyagból áll mindössze, melyek hossza megegyezik a kívánt hosszal (+ varrásszélesség), szélessége is az egyénhez mért kívánt szélességgel (úgy mérve, hogy "ujja" is legyen bekalkulálva). Az oldalán szép fokozatosan, alul pedig kerekdeden le van kerekítve. Felül a vállán összevarrva, többi részen felhajtva és a nyakkivágás kialakítva, két oldalt pedig egy-egy egyenes vonallal összevarrva.

Jó kis jersey anyagból készítettem. A színét is szeretem. Először próbáltam ki az ikertűs varrást. Vannak gondok vele, mert először összetekeredett a cérna a két tű között, utána elszakadt. Viszont tagadhatatlan, hogy szép a két párhuzamosan futó cérnasor.


Anyag: pamut jersey
Anyagszükséglet: 2 * 60 cm * 65 cm

Normális képet nem sikerült készíteni. A munkahelyen nagy sikert aratott. :) A színe a valóságban nem ilyen unalmas kék, sőt inkább én zöldnek mondanám. Egyik képen se köszön vissza... :(


A nyakkivágás közelről, még levasalás előtt.
 
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...