hasonló bejegyzések

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2017. május 20., szombat

Hídi Vásárban

Bár nem saját alkotás és nem első alkalommal voltam, de hadd kerüljön ide a nyár első kézműves rendezvényéről egy kis bejegyzés. Szegeden ezen a hétvégén van a Hídi Vásár (és Borfesztivál). Hosszan-hosszan kínálják portékáikat az árusok, ahol helyet kap kolbász, sajt, de ruha, kerámia és varrt táskák is (többek között).

Az idei kedvenceim ők voltak:



Ilyen lila-sárga anyagom nekem is van:


Itt nagyon szép és ötletes táskák voltak. Egy ismerős webáruházból szerezheti be az anyagait, legalábbis, több ismerős volt számomra.

Fotózni nem nagyon mertem. Volt olyan hely, ahol ki is volt írva ennek tilalma. (Itt "befigyelt" az eladó. Észre se vettem. Upsz! :D)

Levendula-zsákocskákat sok helyen árultak. Imádom a levendula illatát. Egy helyen láttam klasszikus levendulababát, amit én is el akartam készíteni tavaly. Talán majd idén. A másik amire kedvet kaptam - egy járókelő miatt - az a basanadrág.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...