hasonló bejegyzések

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2017. május 28., vasárnap

Brioche kötéspróba

Már sokszor szembe jött az interneten az a kötésfajta, amely két színnel készül, bordás és a két szín váltakozik, a hátoldalon pedig pont ellentétes színekkel. Egy sort duplán kell kötni, egyszer az egyik színnel, másszor a másikkal. Mivel a felhasznált két fonal miatt vastagabb a kész munka, ezért vékonyabb fonal is alkalmas téli kiegészítők készítéséhez.

Az idei télutó, tavasz hosszúra sikeredett. Bár már megváltam a nagykabáttól, még szükség lett volna sálra-sapkára. Ám ezekből nem bővelkedek. Ez lenne a nagy cél és nekem nagyon-nagyon tetszik a brioche. Hogy meg tudom-e tanulni, az még a jövő zenéje. Egyelőre a kötéspróbám így néz ki:


Egészen addig elégedett voltam, míg fényképen meg nem tekintettem. Valahogy a valóságban szebb...

A videó, amely alapján megtanultam az alapokat:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...