hasonló bejegyzések

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2016. október 1., szombat

Tökök

Bizarr, hogy 27 fokban a varjak "dumálnák" odakint. Azt hittem, hogy egyik reggel rosszul hallok, kristálytisztán hallottam egy varjú hangját (nem tudom pontosan melyik fajtáját, mert nem láttam), erre hétvégén beköszöntött a késő nyár.

Időjárás ide vagy oda. Tagadhatatlanul ősz van és mivel transzferálás imádat is, ezért nem tudtam ellenállni a már sokak által kipróbált tököknek. Nem tudom, hogy másnak is szemet gyönyörködtető-e az egyszerűség, de nekem igen.  

Elkészítés:
- Egy anyagból kb. kétszer akkora kört vágtam, mint amilyen tök átmérőt terveztem.
- Transzferáltam rá tetszőleges őszi mintát a középpont és a széle közötti félútra.
- Fércöltésekkel összeöltögettem a szélén körbe.
- Tömtem, összehúztam a cérnát a tetején.
-  Három madzagot vágtam és azokat egymást keresztezve a tetején elcsomóztam. (Így lett hat "szál" madzag a tetején.)
- Ismét fogtam egy madzagot és makramé csomókkal összefogtam a hat szálat. A felesleget levágtam.
- Raffiával gépi csipke lyukaiba öltögettem, majd masnira kötöttem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...