hasonló bejegyzések

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2016. január 30., szombat

Bicikli nyereghuzat

Az ülésvédőnek a hiányát már tavaly is éreztem. Az előző telet egy-két havas naptól eltekintve végig bicikliztem. Mivel vidékre járok, így a nap végén a buszmegállónál - a kilenc, tíz óra szabad ég alatt tartózkodás után - mindig hideg ülésű bicikli fogadott, amelyre kellemetlen volt ráülni. Mire megszületett az elhatározás a nyereghuzat elkészítésére, jöttek a kellemesebb napok és letettem róla.

Az idei télen se kezdtem időben hozzá, de jobb későn, mint soha. :)

Egy négy-öt évesre való gyapjú ruha adja az elő és hátlapját. (Örülhetett a turis amikor elvittem, mert kötve hiszem, hogy ilyen színű, anyagú, szabású ruhát bárki is ráadna a gyerekére. Kb. a hatvanas-hetvenes években maximum.) Először gondolkoztam mindenféle díszítésben; biciklis nő (tetszett az ötlet, de kicsi a felület, elvetettem), bagoly (szép-szép, de ebben a formában nem hozzám illő), maradt a virág.

Az alján gumi van. Könnyen lehúzható, felrakható. Remélem senkinek se lesz kedve ellopni, mert azért ha beszaladok a boltba, nem fogom lekapni, majd visszahúzni.




2 megjegyzés:

  1. Hát ez nagyon kis helyes lett! :) tetszenek a szinei és a virágok is!

    VálaszTörlés
  2. Kár, hogy nem vagyok vásárhelyi! Nekem lenne kedvem ellopni!!! :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...