hasonló bejegyzések

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2015. augusztus 18., kedd

Táska magamnak

Már évek óta készülök táskát varrni. Mindig megcsodáltam mások textil táskáit. Időnként megragadott egy-egy részlet és tájékozódtam a neten annak elkészítési módjáról. Saját tapasztalataim és elképzeléseim alapján határozott kép állt össze a táska méretéről, illetve arról, hogy "mit tudjon" a táska. Persze mindent! Legyen rajta hátul cipzárral nyitható zseb, belül osztott zseb, karabiner a kulcscsomónak és ha már szuper kis mágneskapcsot vettem, akkor zárja az elől lévő zsebet, az egész pedig felül szintén cipzárral záródjon, mert fő a biztonság.

Az elmúlt években amikor elcsábultam és valami szépet láttam vettem varráshoz anyagokat, cipzárt, karabinert, mágneskapcsot. Miután vasárnapra esőt jósoltak, vettem egy mély levegőt (no meg ollót, gombostűt, vasalót elő) és belevágtam. Több anyag között vacilláltam, de végül az ész érvek döntöttek és azt választottam, amelyhez volt két sötétbarna cipzár. A bélésanyag már egy turis látogatásom óta várt a bevetésre. A külső anyagot halvány mályvás rózsaszín alapon csokoládé barna rózsák díszítik. Még a beavatás után is nézegettem a száradó anyagot, hogy vajon jól választottam-e, nem túl kislányos-e és táskának való-e. Így utólag ránézve már nincsenek kétségeim. Nem kiabálós, nem Barbies. Visszafogott és nőies.


Mivel elképzeléseim voltak, ezért saját magam szerkesztettem szabásmintát. Voltak olyan technikai dolgok, amelynek nem néztem utána, így igazán izgalmas folyamat volt a készítés. Mindig amikor egy részfeladaton túl voltam, örültem és már is jött utána a következő kihívást jelentő dolog.

Természetesen van amit már másként csinálnék, de összességében elégedett vagyok. Elsőként a hátoldalon lévő cipzáras zsebet készítettem el és utána rém büszke voltam magamra.


Nem maradt el a többi elképzelés megvalósítása sem. Sok dolgot fel tudnék sorolni, amellyel elégedett vagyok. (A méret, a merevítés - melyet közbélés és táskamerevítő bélés ad, a zsebek.) Viszont szívesen kipróbálnék más bélést is, a hátsó, cipzárral nyitható zsebnél más megoldást is ki akarok próbálni. A felső cipzár varrási technikáján pedig még mit csiszolni. Elképzelésem van rá, így majd legközelebb. ;)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...