hasonló bejegyzések

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2015. március 23., hétfő

Pillangók

Már régen akartam pillangót horgolni. Egyszer már belefogtam egy bonyolultabb darabba, de ráuntam. Most véletlenül belefutottam egy orosz videóba. (Nem mondom, hogy mindent úgy csináltam, ahogy benne volt, de megnéztem vagy háromszor. - Azóta elkevertem valahová.) 

Jól mutat élénk színekben. Nekem a sárga a kedvencem. A hasznosításával kapcsolatban vannak gondjaim. Mert szép és mutatós, de mire lehet felhasználni? Tavaszi ágakra, dekorációnak felrakni. Ez volt az első tippem és ezt valósítottam meg.
Függönyre tudnám még elképzelni, de ott a hogyan a kérdés. Felvarrni? Mi lesz első mosáskor? (Kevés ember az, akinek van türelme szépen egyesével kisimítani, arról nem is beszélve, hogy legtöbb függönyt vasalni kell.) Szekrénysornál a kis fogantyúkra feltenni. Ruhára kitűzőként, esetleg hajcsatra (ez utóbbihoz lehetne kisebb). Csak ennyi jut eszembe, pedig olyan kis kedves darab, hogy nem érzem elégnek és fantáziadúsnak a felsorolást.

Nem kaptak keményítést egyelőre. Lehet, hogy majd befújom keményítőspray-vel. Az ami nekem van, az csak illatossá tesz és alig észrevehetően keményít (mint ha keményebb lenne a fonál vagy szorosabb a horgolás).



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...