hasonló bejegyzések

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2015. március 10., kedd

Húsvéti tojások

Mivel sokan szükséges rosszként, illetve csupán munkaszüneti napként tekintenek a Húsvétra, ezért először úgy gondoltam, hogy nem csinálok idén díszeket erre az alkalomra. Azután mégis horgolótűt ragadtam. Talán leginkább a tyúktojás könnyű hozzáférhetősége miatt vágtam bele esténkénti, tévénézés közbeni szórakozásként. Hagyományos, tojásra horgolt díszeket készítettem. (Már korábban írtam az elkészítési módjukról: itt.)

Mivel a tavaszban a színek a legszebbek, ezért méltatlannak tartom azt, hogy ilyenkor díszítetlen legyen a lakás. Idén az egyszerű, hagyományos tojásokat szatén szalaggal, kis masnikkal dobtam fel. Bár ettől kissé csajos lett, úgy gondolom, hogy a nők tudják - ha tudják - jobban értékelni ezeket a házilag készített díszeket.

Mintaként először a szokványosakat választottam, utána elképzelést, ötletet vittem bele. (Maradt még a tarsolyban egy s más.) Mind alulról építkezős, körbe-körbe haladós. A két részből összeépülőkhöz nem lett volna türelmem úgy érzem, illetve ez olyan biztos technika számomra, hogy nem áldoztam fel a biztosat a bizonytalanért.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...