hasonló bejegyzések

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2014. október 31., péntek

Zsákvászon felhasználásával

Mivel lebetegedtem, nem volt se erőm, se kedvem, hogy a város másik végébe elmenjek szétnézni. Az egyik virágbolt előtt láttam olyan koszorút, amelyen valamiféle préselt anyagból (előkezelt papír, szövet) háromszögek voltak vágva. Ez adta meg a koszorú színvilágát, erre lehetett építeni. Nekem ez az anyag nagyon tetszett, mert a préselés elnagyolt volt, ezáltal szellős, de mégis látszott, hogy tartása van, nem mellesleg szép színekben. Azt szerettem volna megnézni, hogy abban a távoli boltban - ahol egyébként virágkötészeti kellékek is vannak - árulnak-e ilyet. Ez elmaradt. Helyette zsákvászonból vágtam háromszöget.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...