hasonló bejegyzések

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2014. október 30., csütörtök

Halottak napi koszorú

Ez már a harmadik év, hogy én készítem elhunyt szeretteinknek a koszorúkat. Valahogy mindig bizakodva, de esetlenül és sután álltam hozzá. Úton-útonfélen vannak olyan koszorúk, amelyek tetszenek, mégse tudtam eddig visszaadni azok "hangulatát". Leginkább az elképzelések hiánya volt az akadály.

Idén már eleve nézelődtem a neten. Megnéztem ismét a saját régi koszorúimat és arra jutottam, hogy sokkal gazdagabbra kell készítenem, kevesebb szabad felülettel. Épp ezért főként mohakoszorúkat vettem, mert már azok eleve fel vannak "öltöztetve", azonban volt egy cirok koszorú is. Sok zölddel gazdagítottam és középre építkeztem.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...