hasonló bejegyzések

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2023. február 3., péntek

Triceratops

Nagyon régen készítettem már amigurumit és nem is voltam biztos benne, hogy ez nekem menni fog. A cél egy kisfiúnak valami kézbe vehető. Valami fiús. Mi az igazán fiús? A dinó. Nem igazán voltam otthon a témakörben, nem ismertem a fajtáit. Nem is tetszett egyik se. 

Először kinéztem egyet, de túl nagynak bizonyult. Aztán jött ez. Megszerettem.



Fonal: Gombolyda Guru

Scheepjes Organicon

Tű: 3 mm

Fonalszükséglet: 78 méter

Minta: Triceratops Dinosaur (ChristinaStitchCraft)

3 megjegyzés:

  1. Nem tudom mi van az oldaladdal, sehol máshol csak nálad nem jön be... csak várni... várni, és ha irni akarok ujabb várás mert csak tekeri, de nem történik semmi...
    Aranyos lett a dinod... Nem nehezebb mint a többi, csak szokás kérdése, ha többet horgolsz, jobban megy, ha ritkán, kicsit nehezebb, mert kiessen a ritmusból...Nekem is van eltéve még dino minta... amit horgoltabb dinot, eddig az volt a legnagyobb, bele is ment a 2 motring catánia...

    VálaszTörlés
  2. Nekem például most gyorsan belépett. Valamikor én is tapasztalom a lassúságot. (Szerintem a nettől is függ.) Igazából nem tudok vele mit csinálni. Képeket nem fogok ezért újból lementegetni, kicsinyíteni, újból feltölteni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. érdekes mert hogy ma másodszor léptem be , már nem váratott meg, rögtön jött...Érthetetlen, mert egyedül csak a te blogodnál csinálja.a te blogod is olyan mint a többiekké, mint az enyém...Lényeg azért hogy sikerült a belépés...Szép hétvégét,,,és remélem jól is vagy, minden rendbe!

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...