hasonló bejegyzések

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2018. május 11., péntek

Anyák napja

Műtét előtt már tudni lehetett, hogy nekem nem sok időm, energiám lesz extra anyák napi előkészületekre. Előre beszereztem a virágot. Egy jó kézműveshez méltóan hazafelé eszembe jutott, hogy a kis fa tartót fel is lehetne díszíteni. Műtét előtt a szerkesztésig, nyomtatásig jutottam. Csütörtökön engedtek ki, vasárnap délután elég gyenge, rozoga állapotban, de azért becsületből neki is láttam. 

Már a szükséges eszközök előszedése is kihívás, fárasztó volt. Nem is lett tökéletes. A kezem rutinosan dolgozott, de szemmel nem tudtam lekövetni. Kissé szédültem, de az akciót elégedettséggel zártam. 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...