hasonló bejegyzések

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2017. április 18., kedd

Csipkés tojások

Ez egy nagyon egyszerű dísz. Mindössze kifújt tojás kell hozzá, csipke, szalag, ragasztó. A szalagból a tojás körméretének megfelelő szélességűt vágtam. A csipke szélesebb részére ragasztót kentem és rásimítottam a tojásra. (Ahogy már korábban hallottam, itt is bebizonyosodott, az Express Glue nagyon jó ragasztó.) Száradás után a tojás tetején a csipkét, tüllt összefogtam és azt a szalaggal közrefogtam, melyre egy bogot készítettem. Az akasztó elkészítése következett; a hosszának megfelelő részt formáztam, ismét egy bog, majd a masnit elkészítettem.



Szerintem nagyon egyszerű. Ráadásul helyesek, különlegesek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...