hasonló bejegyzések

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2017. január 8., vasárnap

Szülinapi edényfogó

Hamar ránk köszöntött az újév első születésnapja. Ahogy tavaly, idén is a varrást választottam a születésnapi ajándék elkészítéséhez. Anyu praktikus gondolkodású, így nem lehet holmi dísszel, "porfogóval" elkápráztatni. Nem örülne neki. Szerintem hasznos dolog az edényfogó és még a konyhát is díszíti. Végül a szív mellett döntöttem. A béleléshez szerencsére kaptam jó anyagot és tanácsot. Remélem, használat során is beválik.




Gyorsan-gyorsan kellett elkészíteni, még ma be akartam fejezni, így azokkal az anyagokkal dolgoztam, amik itthon voltak. Igazság szerint még most se tudom, hogy milyen (más) ferdepánt illett volna hozzá. Padlizsán színűt el tudtam volna képzelni, de örülhetek, ha felénk az alapszíneken kívül mást is árulnak. Ahhoz képest, hogy fájt a fejem és emiatt meglehetősen kedvetlenül készítettem jó lett.

Az okkeres sárga egy turkálós gumis lepedőből készült. Lehet, hogy tőlem szokatlanul színes, de élőben szebb és megszerettem a látványát.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...