hasonló bejegyzések

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2016. május 18., szerda

Mobiltok

A szabadság utolsó perceiben jólesett összedobni magamnak valamit. A választásom egy mobiltokra esett, melynek "képe" magam előtt sejlett internetes szörfözgetéseim emlékeként. 



Túlságosan türelmetlen voltam, így vannak apróbb pontatlanságok. A méret éppen megfelelő, kényelmes. Jól alábéleltem, így kellő védelmet nyújt és a tapintása is kellemes. 

Nekem nagyon bejönnek a több zsebes/húzózáras/többféleképpen használható dolgok. Így akár a zsebbe kerülhet a telefon, a húzózárasba kulcscsomó, némi apró, bankkártya vagy a húzózárasba a telefon, a zsebbe pedig a fülhallgató.

2 megjegyzés:

  1. De kis praktikus! :) nem is láttam még ilyen több zsebes mobiltokot eddig.
    A színei is jók! Úgy nézem, mostanában ezen a zöldes vonalon "utazol". ;)

    VálaszTörlés
  2. Tudod, amilyen anyagaim vannak. Talán nem véletlen, mert a kedvenc színem. :)

    Épp azon agyaltam, hogy át kellene alakítani az egyik turis táskát. (Giga nagyságú.) Az sárga, kék színű tulipános.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...