hasonló bejegyzések

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2015. szeptember 20., vasárnap

Gyilkos galóca

A nemezelés merőben más, mint a többi, általam eddig megismert kreatívkodás. Nem véletlen, hogy szűkszavúak a leírások is róla. Az anyag a kezeink között alakul át egy egészen más tapintásúvá, formájúvá. A gyapjút kézzel is kell igazgatni, nyomni és a tű beledöfésének ajánlatos szöge is attól függ, hogyan alakul a kívántashoz képest az anyag.

Mivel itt az ősz, így kedvet éreztem valami szezonnak megfelelő dekorhoz. Tűnemezeléssel készítettem egy gombát. A bal mutatóujjamat szitává szurkáltam közben. :) Akár vércukrot is lehetett volna nézni. (Mindig ódzkodok tőle.)

Mint első ilyen "termékkel" elégedett vagyok. Igazság szerint élőben jobban is néz ki, mint a képeken. 


Pöttyes a kalapja, van tönkre és bocskora is. 


A mérete alapján akár igazi is lehetne.


Enyhén szólva nem a leggyorsabb módszer. Ráadásul a gyanútlan szemlélő azt a tippet adja a "Na, miből készült?" tesztkérdésre, hogy "filcből", esetleg "gumiból". A nagyon ügyesek kifejező arcú figurákat, tündéres függő díszeket, koszorúkat is tudnak készíteni ezzel a technikával. Engem egyelőre a karácsonyi díszek izgatnak és ahhoz gyűjtök ötleteket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...