hasonló bejegyzések

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2014. december 11., csütörtök

Olivin fülbevaló 2.0

Sok újdonsággal nem rukkoltam elő itt a blogban. A kereslethez alkalmazkodtam, amely vagy többet kért egy darabból és/vagy olyat, amelyet korábban megmutattam. Azért hoztam valamit:

Talán pont egy éve, hogy ezekben a színekben kérték tőlem ezt a fülbevalót, még hozzá nem akárki, hanem Moonsafari (akinek mindig megcsodálom a munkáit). Nem kért rá lándzsagyöngyöt, mert saját maga akarta rá elkészíteni az otthon meglévő gyönggyel. 

Most örültem, hogy a megrendelő hagyta magát rábeszélni egy lándzsagyöngyre. (Mivel a gyöngy nélküli fülbevalót látta, ezért ő ezt így fogadta el, de nekem hiányérzetem volt.)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...