hasonló bejegyzések

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2014. november 27., csütörtök

Zöld-barna sujtás fülbevaló

Különböző formák, textúrák és színek elegye. Befoglalása egy tekla golyónak, sujtással körbevéve és egy szép csavart zsinórral díszítve...

Ha régen valaki megkérdezte, hogy mi a kedvenc színem, gondolkozás nélkül rávágtam; kék. Utána sokszor zöldben jártam. Igen, a kéknek legtöbb árnyalata szép, de a legszebb színek a zöldben vannak. Igaz közel se annyi szép árnyalata létezik, mint a kéknek. Ez egy nekem való színösszeállítás és tetszik a sokrétűsége. Egyszercsak jött egy gondolat, hogy kipróbálom és csak csináltam-csináltam, amíg kész nem lett. Jó volt látni, hogy alakul ki a mintája.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...