hasonló bejegyzések

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2012. december 25., kedd

Méhviasz gyertyák

Elkészítésük egyszerű, beszerzésük - az ország déli részében, ha nincs méhész ismerős - szinte lehetetlen. Németországból kaptam nagyon jó minőségű méhviasz lapokat. Csak kanócot kell tenni a szélére és behengergetni a méhviasz lapba, amelyet én kis időre konvektorra tettem, így hajlékonyabbak lettek. (A melegítést se szabad túlzásba vinni, mert amikor "megizzadnak", fényesen csillogni kezdenek, színük sötétebb lesz és pont a hajlékonyság miatt ugyanolyan nehéz lesz megmunkálni.) Hipp-hopp gyors ajándék készülhet ezekből a lapokból.

Én felhasználtam adventi gyertyának, ajándék hosszú gyertyának és fahéjas kis asztaldísz közepére egy-egy se túl vastag, se túl hosszú gyertyát (amolyan nem gyári méretet).


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...