hasonló bejegyzések

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2012. február 26., vasárnap

A régi alkotásaimból

Örök szerelem, a gyöngyfűzés. Kb. 2005-ben találkoztam először a gyöngyfűzéssel. Ámulatba ejtett, hogy miket véghez nem visznek a lányok. Pár év gyöngyözés és pár év szünet után rádöbbentem, hogy milyen sok újdonság van, mennyire gyorsan bővül a választék, mennyi új lehetőséget és ezzel együtt kihívást nyújt ez.

Én többnyire "gyönge" vagyok és elcsábulok a kínálatnak. Többnyire az egyszerű, visszafogott dolgok tetszenek, finom, árnyalatnyi különbségek, romantikus darabok. Elsősorban magamnak, rokonaimnak, ismerőseimnek készítem őket. Ha valaki megkér rá, szívesen készítek neki, mert tudom, hogy örömet okozok neki és vigyázni fog rá.
 
Néhány gyöngyös fénykép abból az időszakból, amikor pár fűzés után ráébredtem, hogy a kínai portékákból nem lehet szépet alkotni és találkoztam a japán gyöngyökkel, illetve a swarovskival:





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...