hasonló bejegyzések

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2024. szeptember 24., kedd

A kutya igazolványképe

Számomra nyolcadikban véget értek a rajzórák. Szerettem őket, de elsősorban azért, mert akkor nyugalom volt. Nem nyaggatott senki évszámokkal, meg gyorsaság kiszámításával. Olyan szabadságérzés volt. Még rajzszakkörre is jártam. 

Most alkalmam volt kipróbálni a kavicsfestést. Másnak képzeltem az akriltollat. Azt hittem, hogy a színek elegyíthetők. Azonnal szárad. Javítani úgy lehet, hogy rámegyek egy más színnel.

Ez az első művem. Egyből címet is adtam neki. Ami ennek festésére inspirált, egy bájos kutyarajz, amikor a kutya áhítattal néz (a gazdájára). Amikor a szemhez értem, valahogy biztosabbnak éreztem, ha a szem előre néz. Ettől - meg az egésztől - olyan kinézete lett, mint az igazolványképeknek. 

2 megjegyzés:

  1. Jártál rajzolni? de jó... ügyes vagy... csak ne lenne olyan bot kezem, a rajzoláshoz...

    VálaszTörlés
  2. Én is azt érzem, hogy az van. A szakkör egy-két évig tartott csupán. Kikapcsolódás volt. Nem igazán komoly, kár. Igazából kedvcsináló volt. Csak aztán másfelé terelt az élet és szakközépiskolában - nem úgy mint a gimnazistáknak - nem volt rajz óra. Minket várt az akasztófának csúfolt főkönyvi számla (közgazdasági szakközép). Mostanában úgy érzem, hogy ezek a kétkezi dolgok nyújtanak igazi elmélyülést, kikapcsolódást.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...