hasonló bejegyzések

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2018. december 9., vasárnap

Ulita szőnyeg

Eddigi legnagyobb horgolásom mind méretében, mind összetettségében, bonyolultságában. Kétszer fogtam bele. Bár a fonalboltban csak három guriga fonal volt és tudtam, hogy ez nem lesz elég, megvettem, mondván, ha nem megy vagy nem válik be, akkor vagy előbb-utóbb kitalálom a hasznosítását vagy eladom vagy megy a szekrény aljába. Aztán az utánrendelésre kellett várni másfél hónapot. Egyéb dolgaim is voltak utána, nem azonnal fogtam bele. Alig tudtam felvenni a fonalat. Azt se tudtam, hol tartottam vagy hogy esetleg van-e tévesztés az eddigiekben.


A fonal bevállt. A javasolt legkisebb tűt választottam hozzá, így elég masszív is lett, nem nyúlik, bár ennek köszönhetően nem adja ki a lyukakat sem. A színe szép. Természetesen olyat választottam, ami illik a környezetbe. Az eredeti terítő mintát "szőnyegesítettem", mert szerintem a csipkés szél nem való ilyen hasznosításként hozzá.


Mindig is tudtam, hogy az oroszok nagyon tudnak. Azelőtt elképzelni se tudtam, hogy ennyiféleképpen lehet egy egyráhajtásos pálcát ölteni, variálni. Talán az mond el legtöbbet róla, hogy amikor első körben elfogyott a fonal, nem került a félbehagyott munkák sorsára. Két hónap után ugyanolyan lelkesen folytattam. Kíváncsi voltam, hogy egy-egy "fogás" hatására hogyan alakul a minta.

A közepe. Nagyjából ez az árnyalat a színhelyes. Átmérője 85 cm.

 
Fonal: ReTwisst Ribbon
Fonalszükséglet: 7,5 guriga
Tű: 6 mm
Minta: Ulita (Alla Chikalova)
Plusz ötlet: Itt

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...